Secondhand


Tjena Alla Monsterdiggare! Vi som föddes på 80 eller 90 talet borde veta vad jag pratar om. Men för er som inte vet så är det från Trazan och Banarne. Vilken kvalité det var på barnprogrammen förr. Från en sak till en annan. Var på en liten tripp med min mor idag. En tripp som var till olika Secondhand ställen. Självklart fyndade jag som vanligt. Det mesta av blev faktiskt till lägenheten och inte till garderoben.
Jag förstår mig ärligt inte på er som tycker secondhand är äckligt och skabbigt. Man återanvänder ju kläder vilket är bra för miljön, men man kan även sätta sin egen prägel på sin stil eller på ett enskilt plagg. Vilket jag gillar.
Så dagens visdomsord blir : mer secondhand till folket!

Kommentarer
Postat av: leiz

fett bra inlägg... hihihihi

2012-06-25 @ 18:09:10
URL: http://leias.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0