PTn är Tillbaka

Du som tog åt dig av mitt PT inlägg, här kommer ett nytt bara för dig. Kan tänka mig att du tog några minuter till att tänka vad du egetnligen gör med ditt liv efter du läst mitt inlägg,att du under dessa minuter bestämde dig för att sluta äta onyttigt och röra på dig minst 3ggr i veckan? Var det så? Jag kunde väl tro det. Men det är ett bra tänkande av dig, du tappra krigare som kämpar dig igenom dina powerwalks som du går, från och med idag 3ggr i veckan. Starkt gjort av dig. Du kommer önska att du just nu var i mina kläder, kanske inte bokstavligen I mina kläder. Men att du också satt i sängen med en bra film och en enorm skål med popcorn. Och sen tänker du att det inte gör något på mig om jag äter popcorn för jag tränar ändå massor. Det är sant faktiskt.
Men åter till mina popcorn och jag önskar er andra en trevlig kväll. 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0