Moppe Moppe Moppe

För oss som inte har åldern inne för varken körkort eller en krogrunda så kan lördagkvällar bli den bästa familjekvällen. Jag har spenderat min kväll på soffan med min far och med min mina hundar och såklart så var chipsskålen med också. Favoriten på lördagar ni vet.
Men nu så skulle inte inlägget handla om min pappa och chips utan något helt annat, mopeder. Jag personligen tycker det är kul att köra moppe, men vad är det som gör det så roligt? Jag vet svaret! Många har säkert försökt att lösa den här gåtan innan mig men jag löste den först, eller okej inte först men jag offentliggjorde lösningen först. Här kommer den! När man kör moppe så är det ju perfekt att skrika ut sina absoluta favoritlåtar så högt man kan! Det är det som gör moppekörning så roligt. Visste ni det?
Jag tror att vi alla har hemligheter för varandra på det här området, men det är vad jag gör när jag kör moppe, när jag inte koncentrerar mig på att köra i en helt okej hastighet så inget ser misstänksamt ut, för det vill man ju inte. Ännu en hemlis mellan oss, schh. Men vad sjunger / skriker man för låtar nu då? Idag på min lilla moppe så sjöng jag låtar av Mumford&Sons, mina favvisar.
Men i nedförbackarna så gäller såklart Euphoria! Uppsträckta armar får inte glömmas bort i det läget, det är dödsstraff på att glömma något sånt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0