Cha Cha

image description
"Cha Cha bloggen" En gammal klassiker som användes flitigt i bloggsverige. Av vilka det behöver vi inte gå in på. Jag tycker det kan vara en helt okej inledning på en blogg som används som en dagbok, eller på en blogg med sarkastiska kommentarer och ironiska meningar. Eller vänta nu det är aldrig okej, aldrig någonsin. På tala om något annat. För att summera min kväll igår så kan jag säga så mycket som att nattliga promenader, mackor i hamnen och en riktigt bra vän är oslagbart. Ett tillägg på det att lägga sig klockan fem på morgonen är så mycket bättre det också. Ja mamma, jag la mig 5. Det är onödigt men ändå så roligt. Idag så ska jag göra det som jag är bäst på äta, träna och sova.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0